Actualitat, Vallès Occidental, Vallès Oriental
Els docents del Vallès mantenen les vagues i tornen a sortir al carrer per defensar l’escola pública
Uns 200 mestres i professors han tallat la C-17 a Montcada i Reixac a primera hora del matí mentre els sindicats reclamen millores laborals, més recursos i una negociació real amb Educació
per Yaiza Miranda