Diari digital del Vallès Oriental i Occidental

Temps ara
Weather Icon
( - )

Diferents centres educatius del Vallès Occidental es classifiquen en el TOP 16 de la Lliga IESports

17 Maig 2021 Redacció: Andrea Rodríguez

Població: Cerdanyola del Vallès



Quatre equips de tres centres educatius de la provincia de Barcelona s'ha classificat pel TOP 16 Nacional de la Lliga IESports, la primera i única competició oficial existent en l'entorn educatiu a Espanya. Aquesta fase de la competició, que arrencarà el 17 de maig, se celebrarà de forma virtual degut a la situació sanitària.

En aquesta ocasió els quatre equips classificats pertanyen als següents centres educatius de Barcelona: Institut Vallès de Sabadell, Institut Pere Calders de Cerdanyola del Vallès i l'Institut Angeleta Ferrer i Sensat de Sant Cugat del Vallès, i que competirà contra altres centres per arribar a la fase Final Nacional.

Els 64 centres educatius classificats comptarà amb equips que competiran en els quatre títols de l'edició 20-21 de l'IESports: League of Legends, Brawl Stars, Clash Royale i Teamfigt Tactics.

La Lliga IESports, la primera i única Competició Oficial existent en l'entorn educatiu d'Espanya, està a punt d'arribar al seu tram final de la Quarta Temporada, el TOP 16 Nacional. Els 64 equips classificats que han aconseguit superar les diferents fases de la competició, intentaran fe-se amb un lloc en la Gran Final Nacional. 

La competició es farà en diferents fases, sent la primera d'aquestes la de Grups. En aquesta etapa els equips s'enfrontaran per determinar quins són els representants de la seva Comunitat Autònoma en la denomiada Fase de Comunitats. La Lliga IESports compta amb quatre Conferències, IGNIS, AER, TERRA i AQUA, cada una d'aquestes integrades per equips diferents de les Comunitats, depenent de la seva localització geogràfica. 

El suport dels patrocinadors

En aquesta quarta edició de la Lliga IESports han comptat, com en diferents ocasions, el suport dels patrocinadors com Riot Games, propietària de League of Legens, que col·labora amb IESports des dels inicis. També, aconsegueix el suprot d'OMEN e Intel, qui aporten les últimes novetats tecnològiques i la màxima potència amb el seu equipament d'alt rendiment.

Entre en joc el TOP 16

Al llarg de la Fase de Conferències els equips han de lluitar per aconseguir un lloc en el TOP 16 Nacional, fent totes les estratègies possibles per convertir el seu centre educatiu en el representant de la seva Conferència, aconseguint així estar en el TOP 16 en els jocs que forma la Lliga IESports, League of Legends, Brawl Stars, Clash Royale i TFT.

A més dels tres equips classificats per cada una de les Conferències, fent un total de 12, els quatre llocs restants per arribar al TOP 16 correspon als guanyadors dels quatre Torneig Wildcard, que són competicions que se celebren al llarg de la temporada i que suposa una oportunitat extra de repesca per a tots els equips que siguin eliminats en les rondes anteriors. 

La Lliga IESports és, a partir de que els equips entren el TOP 16, ja no només representa al seu Centre Educatiu, sinó que han d'escollir un dels 16 valors que defineix la competició: Alegria, Amistat, Compromís, Deportivitat, Disciplina, Diversitat, Treball en Equip, Esforç, Humiltat, Integració, Justícia, Respecte, Saviesa, Sinceritat, Superació o Valentia. 

Pel que fa a la temporada, els Torneig 'Relámpago', arribaran d'una manera paral·la per oferir als alumnes i les alumnes nous jocs en els que competir, augmentar l'edat de participació fins als 21 anys. Aquest recorregut, paral·lel a l'oficial, ha inclòs títols com Rocket League o Valorant. Els títols han tingut una gran capaciat d'acollida entre les i els alumnes participants.

Una altra de les iniciatives d'aquesta quarta temporada, ha estat el llançament, una vegada més, de la secció de 'Aprende con Gaming', que té com objectiu reforçar l'aprenentatge dels alumnes a través de píldores didáctiques (classes de contingut breu i ben definit) fetes per docents de Centres Educatius que han participat al Lliga IESports, unint el gaming amb l'aprenentatge, per així conectar amb les noves generacions digitals. 

PuntVallès: Diari Digital Comarcal del Vallès - Notícies d'última hora del Vallès Oriental i Occidental


Etiquetes relacionades:

cerdanyola del vallès sabadell sant cugat del vallès

Guia comercial del Vallès